FANDOM

Richard Dean Anderson er vel best kjent som MacGyver den smarte og oppfinsomme helten som losna problemer på sin eigen unike måte i sju sukserike sesongar.

Han blei født den 23 Januar 1950 Minneapolis, Minesota. hans far Stuart Anderson, underviste i engelsk, dram og humaniora ved ein lokal vidergåande skule, og er oppnådd jazz basist. Hans mor, Jocelyn er artist, dykteg i både maleri og skulptur. Richard er den elste av fire sønner Han og hans brødre, Jeffrey Scott, Thomas John, og James Stuart, vaks opp i Minneapolis forstad av Roseville, dar Richard utvikla tidleg interessert i sport, kunst, musikk og skodespel. Som mange andre guttar som veks opp i Minnesota, har Richard alltid drømt om å bli ein profesjonell ishocey spiller. Imidlertid av ein alder av 16 år, braut han armar, i separate ulykker tre uker frå kvarandre, mens han spelte ishocey spill i vidargånde skule. Han gløymde drømmene sine om å spela profesjonelt, selv om han fortsatt har ein stor kjælegheit for sporten. Richard snakkar i sin rastløsthet. Ved ein alder av 17, tok han en 5641 kilometer Sykkeltur fra hans hjem i Minnesota gjennom Canada og Alaska, en oppleving som var blanda av hans følelse av eventyr og funnet, men som også ga ham en mer sentrert følelse av retning. Han studerte drama ved St. Cloud State University og ved Ohio University, sjølv om han berre kort tid etter forlot det. Hans reiser tok han til New York City, og han brukte litt tidsopplevelsar på den kulturelle revolusjonen i Haight-Ashbury distriktet av San Francisco, før endelig busetje seg i Los Angeles. Der arbeida han som en gate mimeiker og sjonglør, og som en spøkefugl-sanger på eit Renaissance-style kabaret. Han arbeidet også for en tid på Marineland, der han har skreve, regissert og utført i marine pattedyr viser. Hans jobb er inkludert holde fisk i kjeften for spekkhoggerne for å hoppe opp og napp. Han dukket opp i skuespill og levende teater, så vel, inkludert landing en rolle i Superman i Bones ved pilegrimsmerkene er satt Teater. I hans tidlegare år han også med sin venn Carl Dante, og for en tid tilbake sang og spelte gitar som ein del av Carl's rockeband under navnet "Ricky Dean og Dante".